תנובה משיקה פתרון מוצרי ברוח המיתון: גביע יוגורט באריזה משפחתית המיועד לשימוש חוזר במחיר משתלם

יופלה, מותג היוגורט המוביל, ממשיך לחדש ולהפתיע ויוצא במהלך שיווקי המציע פתרון מוצרי לימי המיתון – סדרת יופלה YYY יופלה בגביע גדול במיוחד של 500 גרם. בכך מציג יופלה לראשונה בישראל את קטגורית האריזות המשפחתיות בתחום היוגורט, מגמה שנמצאת בתאוצה גדולה בעולם.



לדברי ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "שוק האריזות המוגדלות הולך ומתפתח בעולם, בעיקר בימי המיתון. זיהינו את הצורך בקרב הצרכנים הישראלים, אשר מחפשים פתרון משפחתי המתאים לאופני הצריכה שלהם וגם מציע מחיר אטרקטיבי יותר. כמובילי שוק שמנו לעצמנו כמטרה להגדיל צריכה באמצעות מתן מענה לצרכים אלו ואנו צופים הצלחה גדולה לסדרת יופלה YYYבמקרר הישראלי."



סדרת יופלה YYY מציעה אריזת יוגורט גדולה המיועדת לשימוש רב פעמי, לשימוש משפחתי ולשימוש נוח יותר לבישול ואפייה. סדרת יופלה YYY תציע לצרכן את הטעמים האהובים: תות, אננס, אפרסק, לבן טבעי ולבן מעודן.



השקת סדרת יופלה YYY תיתמך בקמפיין טלוויזיה המציג סיפור אהבה אופראי בו הגיבור אינו חולק עם אהובתו את גביע יופלה YYY. במקביל יעלה קמפיין אינטרנטי נרחב המשלב את הגולשים, תקשור בעיתונות, דיול בנקודות המכירה, קד"מ ויחסי ציבור.


אולי יעניין אותך

1162053_BKGD_0722
מייסדי Moonshot - מימין פרד סימון הילה חדד חמלניק שחר בהירי (002)
blur effect loose powder (33) (1)
image001 (1)
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס
1162053_BKGD_0722