אסתי גינזבורג, הדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם, שרק לאחרונה כיכבה במגזין "ספורטס אילוסטרייטד" ונבחרה לקמפיין Pink של "ויקטוריה סיקרט", נחתה ביום ג' בישראל, לרגל בחירתה כפרזנטורית של רשת חנויות הקוסמטיקה והבישום "אפריל". אסתי תשמש כפרזנטורית של הרשת במהלך 3 השנים הקרובות.
הקמפיין של רשת "אפריל" בהובלתה של אסתי, הינו אחד הקמפיינים היוקרתיים ביותר שנעשו בישראל.
סרטון הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, החל מיום שישי ה- 27/3/09, תחת הסלוגן המוביל של הרשת: "אפריל- מבינים יופי". היקף השקעה בקמפיין נאמד בכ- 3 מיליון ₪.
אסתי נמצאת על סף פריצה לקריירה בינלאומית כשחקנית הוליוודית, ועומדת להופיע בקרוב בסרט הוליוודי חדש, כשחקנית ראשית.
לדברי ארז חלבי, סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת "אפריל": "רשת "אפריל" חיפשה במשך שנים, פנים אשר ישקפו את הזהות המותגית של הרשת ויהלמו את הבינלאומיות היוקרתית שהרשת משדרת. התקדמותה והצלחתה של אסתי גינזבורג, בשנים האחרונות, הן כדוגמנית וככוכבת, והן הצניעות והענווה שהיא מפגינה ביחס למעמדה, הולמים את ערכי המותג של רשת "אפריל". אסתי תייצג את רשת "אפריל" בקידום מותגי הקוסמטיקה הבינלאומיים והמובילים שהרשת משווקת בארץ, וכן את רשת החנויות".
סרטון הפרסומת מתבסס על הסצנה המפורסמת מהסרט "אמריקן ביוטי", כאשר אסתי צפויה לשכב עירומה חלקית בברכת פנינים ובועות זכוכית, אשר ירחפו מעליה ויחשפו אחריהם את הבשמים ושאר מותגי היופי של הרשת. במקביל, בשונה מסרטי ז'אנר הביוטי המוכרים לכולנו, הסרט ייתמך דווקא בפסקול מחוספס לצד עריכה דומה וקצבית.