H&O בקמפיין פרסום תדמיתי-מכירתי להשקת עונת קיץ 2009

רשת H&O הודיעה הבוקר על עלייתו לאוויר של קמפיין הרשת לעונת קיץ 2009 ולקראת חג הפסח. קמפיין הרשת, תחת הסלוגן "זה רק נראה יקר" ובאמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יכלול פרסום באמצעי המדיה השונים ובהם טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ומגזינים, נקודות מכירה, דיוור אישי וקטלוג.


הקמפיין, בסך השקעה כולל של כשלושה מיליון ₪.


קמפיין הרשת לקיץ 2009 הינו קמפיין תדמיתי-מכירתי, זאת לעומת עונות קודמות בהן הובלט ההיבט התדמיתי בקמפיינים הפרסומיים של הרשת, אשר שם דגש רב על הכדאיות הכלכלית בקניה ברשת ועל ערך ה- Value For Money אשר מוביל את הרשת מיום הקמתה: החשיבה הינה על הצרכן הסופי, ובהלימה לתנאי השוק הקיימים כיום.


לראשונה יכלול קטלוג הרשת, אשר מופץ בכמיליון עותקים, 8 קופונים אטרקטיביים במיוחד, המותאמים לכל אחת מקטגוריות האופנה של הרשת, ובסך הטבות והנחות כולל העולה על 500 ₪ (תלוי קנייה, סך משתנה בהתאם לפריטים הנרכשים). יצוין כי בשנים קודמות, ולשם השוואה, כלל קטלוג הרשת קופון כללי אחד ובסך של 50 ₪ הנחה בלבד (תלוי קנייה).


קמפיין H&O לקיץ 2009 הינו בכיכובם של הפרזנטורים גלית גוטמן, לירון לבו, ושירה גוטמן-קורן, ביתה של גלית גוטמן, אשר מובילה את קו אופנת הילדים של הרשת.


אלית בן בסט נוריאל, מנהלת השיווק והפרסום של רשת H&O: "עונת קיץ 2009 מגדירה תנאי שוק חדשים; רשת H&O, כגוף קמעונאי מוביל ואחראי, תשקיע העונה בקמפיין שהדגש בו הינו מכירתי ולא רק תדמיתי. H&O רואה במצב הקיים הזדמנות לחזק, באמצעות הקמפיין והקטלוג הייחודי, את בידולה אל מול הרשתות המתחרות ואת ערך ה- VFM אשר מנחה אותה מימי הקמתה, ובמקביל לייצר כדאיות כלכלית אמיתית בקרב הצרכנים לקראת החג"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)