ערוץ TV Mall 444 מדווח: בחודש הראשון להשקה נכנסו לערוץ כ- 300,000 אלף בתי אב

הקניון האינטראקטיבי הראשון בישראל, ערוץ 444, מסכם את החודש הראשון להשקה של הערוץ. מהנתונים שרוכזו עד כה עולים הנתונים הבאים:


כ-300,000 בתי אב יחודיים נכנסו לערוץ .


10 המותגים שלהם הכניסות הגבוהות ביותר בערוץ : צבר נופשים, סופר פארם, באג, מגה ספורט, בסט ביי, אפיקים, מוטורולה , סופר פארם שקמ אלקטריק, רשת שושי, ביתילי.


המוצר הנמכר ביותר הוא: נגני MP3 עם זיכרון של 1 גיגה , ב-389 ש"ח של אפיקים.



שעות הצפייה הפופולריות הן שעות האוף פריים של הערוצים המסחריים :08:00-15:00 , 17:00-20:00 ו- 22:00-01:00



גלית בן שמחון אמרה היום בנושא: "הפעילות האינטנסיבית בערוץ היא תוצאה של מחויבות של המשווקים ושלנו להצלחת הערוץ ולתוכן שלו. אני מאמינה כי ככל שיעבור הזמן הציבור בישראל ילמד לתפעל את הערוץ בקלות ויהפוך את הצפייה בו לטיול של ממש בקניון: כניסה, מעבר בין החנויות, חיפוש אחרי העסקה המשתלמת ביותר ורכישה.



בימים אלה אנו עדים לעלייתם של משווקים חדשים לערוץ. כמו כן משווקים חדשים מצטרפים לקניון, כדוגמת מדינה מילאנו, פוטון העיר ועוד. אני מאמינה כי הצטרפותם של משווקים חדשים מחד ושל צופים חדשים מאידך תיצור מגוון גדול ואטרקטיביות גבוהה: יותר אנשים יכנסו לערוץ, ימצאו מגוון רחב יותר של מוצרים ויבצעו רכישות בהיקפים גדולים יותר. דבר זה יביא להתעניינות בקרב המשווקים וחוזר חלילה".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)