הקניון האינטראקטיבי הראשון בישראל, ערוץ 444, מסכם את החודש הראשון להשקה של הערוץ. מהנתונים שרוכזו עד כה עולים הנתונים הבאים:
כ-300,000 בתי אב יחודיים נכנסו לערוץ .
10 המותגים שלהם הכניסות הגבוהות ביותר בערוץ : צבר נופשים, סופר פארם, באג, מגה ספורט, בסט ביי, אפיקים, מוטורולה , סופר פארם שקמ אלקטריק, רשת שושי, ביתילי.
המוצר הנמכר ביותר הוא: נגני MP3 עם זיכרון של 1 גיגה , ב-389 ש"ח של אפיקים.
שעות הצפייה הפופולריות הן שעות האוף פריים של הערוצים המסחריים :08:00-15:00 , 17:00-20:00 ו- 22:00-01:00
גלית בן שמחון אמרה היום בנושא: "הפעילות האינטנסיבית בערוץ היא תוצאה של מחויבות של המשווקים ושלנו להצלחת הערוץ ולתוכן שלו. אני מאמינה כי ככל שיעבור הזמן הציבור בישראל ילמד לתפעל את הערוץ בקלות ויהפוך את הצפייה בו לטיול של ממש בקניון: כניסה, מעבר בין החנויות, חיפוש אחרי העסקה המשתלמת ביותר ורכישה.
בימים אלה אנו עדים לעלייתם של משווקים חדשים לערוץ. כמו כן משווקים חדשים מצטרפים לקניון, כדוגמת מדינה מילאנו, פוטון העיר ועוד. אני מאמינה כי הצטרפותם של משווקים חדשים מחד ושל צופים חדשים מאידך תיצור מגוון גדול ואטרקטיביות גבוהה: יותר אנשים יכנסו לערוץ, ימצאו מגוון רחב יותר של מוצרים ויבצעו רכישות בהיקפים גדולים יותר. דבר זה יביא להתעניינות בקרב המשווקים וחוזר חלילה".