גולדסטאר ממשיכה למצב את עצמה כבירה גברית

בירה גולדסטאר, המשווקת על ידי חברת טמפו, הינה הבירה המובילה בישראל, עם כ- 30% נתח שוק ומעל ל 40 מיליון בקבוקים הנמכרים בשנה. בימים הקרובים תעלה גולדסטאר הקמפיין חדש תחת הסיסמא "תשתחרר גבר" עם סיטואציות הומוריסטיות חדשות, וגבריות במיוחד.



בסדרת הסרטונים החדשה מוצגים עולמות הספורט והבירה ביחד, כחלק מהעולם הגברי השלם. דווקא השחקניות בקבוצות הינן נשים, מה שגורר נקודות מבט ותגובות הומוריסטיות ומשעשעות.



לדברי גיא צוקרמן מנהל תחום אלכוהול בטמפו "קהל שותיה העיקרי של גולדסטאר הינו גברים ובין הגילאים 18 ל 35, בשפה זו מדבר הקמפיין החדש של גולדסטאר אשר מציג אותה כבירה גברית אך צעירה ועדכנית".



הקמפיין יציג סיטואציות הומוריסטיות של יחסי גברים נשים, והמסקנה העולה מהן – שגולדסטאר הינה הבירה הגברית האמיתית, ומכאן הסיסמא "תשתחרר גבר".



"גולדסטאר ממשיכה להיות המותג המוביל בישראל השומר על יציבות במכירות, ונהנה מנתח שוק גדול פי שניים מהמותג המוביל אחריו. אנו נמשיך להשקיע במותג גולדסטאר ולמצב אותו כבירה גברית הפונה לקהל צעיר, ישראלי ושאוהב בילויים" אומר צוקרמן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)