סשה דמידוב, לימור גולדשטיין וגיא גודס בקמפיין תדמית חדש למפעל הפיס

מפעל הפיס עולה מחר בקמפיין תדמית חדש בכיכובם של שחקני התיאטרון לימור גולדשטיין וסשה דמידוב, מאמן הפועל ירושלים בכדורסל גיא גודס וחמישה שחקנים והראפר גדי אלטמן, "בוטן בקירקס", תחת הכותרת: "מרגיש בעל הבית".



הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בערוצים 2 ו 10 , 1 וערוץ 24 וכן קמפיין רדיו, המציג בצורה הומוריסטית את התפישה לפיה כל מי שמשתתף בהגרלות הפיס בונה למעשה אולמות ספורט, בתי ספר, תומך בתרבות, ולכן הוא יכול להרגיש בעל הבית במקומות הללו.



עלות ההשקעה בקמפיין כ-3 מליון שקלים באמצעות משרד הפרסום אלדר חומסקי & ורשבסקי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)