גלידות שטראוס בחרה את ההורים הטריים עלמה זק ואלון נוימן להוביל את קמפיין קרמיסמו רגעים של אהבה

שרון בר-אורן, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמרה היום כי החברה מעלה קמפיין פרסום חדש בהשקעה של כ 4 מיליון ₪, לסדרת קרמיסימו "רגעים של אהבה".



לאור הצלחת הקמפיין הקודם ועל מנת לחזק את ערך האכילה המשותפת נבחר הזוג: עלמה זק ואלון נוימן. זו השנה השנייה של שיתוף פעולה על גבי המסך לזוג זק נוימן עם גלידת שטראוס



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן



הפרסומת לטלויזיה תעלה היום (13.5)

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)