קמפיין חדש לחברת מטרו-מוטור עבור מותג הדו"ג– סאן יאנג

לרגל מלאת 8 שנים לסאן-יאנג כמותג הדו"ג הנמכר ביותר בישראל יוצאת חברת מטרו מוטור, יבואנית סאן יאנג בישראל, באמצעות אשכנזי זלצמן, בקמפיין חדש.



הקמפיין, תחת הסלוגן "לאן שלא תסתכלו… סאן יאנג, הקטנוע הנמכר ביותר בישראל", יעלה בכ- 1,000 שלטי חוצות, עיתונות הארצית ובאיטנרט בחמשת השבועות הקרובים תוך הצגת האפשרות לרכישת הקטנוע בתנאים מצויינים בשיטת מטרו way.



תקציב הקמפיין: 2.5 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)