"בוניטה דה מס" משיקה מותג חדש לצעירות- B de' Mas

חברת הלנג'רי "בוניטה דה מס" פותחת נישה חדשה בתוך תחום ההלבשה התחתונה עם מותג חדש- B de' Mas– בהשקעה של מיליון שקל.



הקולקציה החדשה של B de' Mas תשווק ברשתות הגדולות להלבשה תחתונה המשווקות את מותג האם "בוניטה דה מס" ותכלול פרטי הלבשה תחתונה לצעירות עד גיל 30 המתאימים לאורח חיים דינאמי ופעלתני ומבטאים סגנון ליבראלי צעיר ואותנטי.



צ'רלי זיתוני מנכל בוניטה דה מס אמר כי "עם כניסתנו לנישה הצעירה מעניקה הרשת מענה מקיף בתחום ההלבשה התחתונה לנשים מכל שכבות הגיל ומאפשרת מיקוד מדויק בצרכי הלקוחות." לדבריו, "החברה שמה לה למטרה להיכנס לנישות נוספות מתחום ההלבשה התחתונה ולהרחיב את המותג".



המותג B de' Mas, אשר ישווק החל מחודש יוני לרשתות, אמור להוות בתום שנת הפעילות הראשונה כ-25% משוק אופנת ההלבשה התחתונה בישראל.

אולי יעניין אותך

Image3 (1)
שלמה קרמר מנכל ומייסד-שותף - קרדיט תמונה Eclipse Media and Leonid Yakobov (002)
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
דודי גבאי, מנכל המטה הטכנולוגי לביטחון וחוסן בנגב המערבי
פרפואה אייסמול אילת, צילום באדיבות המותג
אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)