הקניון הגדול בפתח-תקווה, מקבוצת קניוני ישראל, יוצא בקמפיין ייחודי, בשיתוף עם עיריית פתח תקווה ועיתון העיר מלאבס, הקורא לתושבי העיר, לקנות בפתח תקווה.
היוזמה לקמפיין עלתה בעקבות המצב הנוכחי במשק הישראלי ובעולם, בעקבותיו שמו לעצמם מטרה בעיר פתח תקווה לחזק את העסקים המקומיים ע"י חיזוק הקניה ושמירה על העסקים המשגשגים בעיר. העיר פתח תקווה מאופיינת באוכלוסיה איכותית ממגוון הגילאים, אנשי עסקים, עצמאים, שכירים ואנשי היי טק.
הקמפיין, בעלות השקעה של 300,000$, יעלה במגזין מלאבס ויתוגבר בפעילות קד"מ נושאת פרסים בחנויות הקניון.