אייקון עם מוצר פרסומי חדש לאינטרנט – Pic & Roll


חברת הפרסום לאינטרנט אייקון אינטראקטיב העלתה היום מוצר פרסומי חדש לרשת האינטרנט – Pic & Roll. מוצר זה מאפשר לגולש לקבל את כל האינפורמציה מבלי צורך לעבור לאתר נחיתה ומבלי לייצר הפרעה לטקסט הנמצא באתר. באמצעות כלי זה ניתן לרחף עם העכבר על המוצר הפרסומי, ולצפות בלשוניות עם אינפורמציה נוספת.



מנורה פיננסים, החברה הראשונה להשתמש בכלי פרסומי זה, העלתה קמפיין לפרסום הקרנות, בסל המוצרים של מנורה, בהיקף מדווח של 350 אלף שקלים.



"שוק האינטרנט הוא שוק דינמי המחייב יצירתיות וחדשנות מתמדת – על מנת לספק ללקוח את הערך הרב ביותר", אומר איל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב. "מוצר פרסומי זה מאפשר ללקוח להציג מידע רב, בקריאייטיב ייחודי וזאת מבלי להפריע לגולש", אמר מתתיהו.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)