היינקן משקיעה כ-300 אלף ש"ח באירוע גמר ליגת האלופות בכדורגל

לקראת משחק הגמר ביום ד' הקרוב (27) מקימה היינקן מתחם ליגת אלופות בחוף הבננה ביץ בת"א בהשקעה של כ- 300,000 ₪. המשחק יוקרן על המסך הגדול ביותר בארץ, והכניסה תהייה ללא תשלום.



לדברי מור גלברט, מנהל מותג היינקן בישראל "אנו צופים כי יגיעו לחוף מעל ל 10,000 איש לצפות במשחק הגדול ולהזניק את אירועי הלילה הלבן של ת"א".



לדברי גיא צוקרמן, מנהל חטיבת האלכוהול בטמפו: "אנו רואים בשילוב אירועי הילה הלבן להקרנה הפתוחה של גמר ליגת האלופות נוסחה מנצחת שתביא לעליה גדולה בצריכת הבירה באותו ערב. היינקן ליוותה את משחקי ליגת האלופות והיא המותג המזוהה איתם יותר מכל מותג אחר. משחק הגמר מהווה נקודת שיא וחגיגה לאוהבי הבירה והכדורגל בישראל".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)