חברת אודיו-מדיק בקמפיין תדמית לשנת 2009-2010


חברת אודיומדיק, יבואנית מכשירי השמיעה המובילה בישראל במכשירי highend, השיקה את קמפיין התדמית שלה לשנת 2009-2010 באמצעות משרד הפרסום בוקאי שני.



אודיומדיק, הנחשבת לפורצת דרך בענף אשר בד"כ נהנה מתדמית שמרנית, היתה בין הראשונות להציג קמפיינים תדמיתיים, אשר עוסקים בערכי המותג ומערכת היחסים שלו עם הלקוח ולאו דווקא באספקטים טכניים או תמחור אגרסיבי למכשירים.



כפועל יוצא של אסטרטגיה זו מתמקד הקמפיין במסרים המבטאים את ייחודה של אודיומדיק, ככתובת אחת, איכותית ותומכת לכל שלבי הטיפול בירידה באיכות השמיעה.



הקריאייטיב שנבחר מציג משפט מפתח בעלי אופי רגשי, בהם אות מרכזית מוחלפת על ידי מכשיר שמיעה מבית החברה.





אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)