מותג ההלבשה התחתונה FIX של גיבור סברינה, עולה עם קמפיין פרסומי לעונת קיץ 2009 תחת הסלוגן 'FIX IT', המבטא התאמה אישית לכל אחד, זאת בעלות השקעה של כ- חצי מיליון ₪.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'אליקים הרמן & נהרדעא' יכלול פרסום רחב בעיתונות ומגזינים מובילים, כמו גם פרסום בנקודות המכירה. במקביל עולה הרשת עם קמפיין יחסי ציבור בהובלת הכדורגלן אמיר שלח וזוגתו הדוגמנית ויקי מקריאניס.
קמפיין הפרסום, תחת הסלוגן 'FIX IT', מציג תמונות משתנות של דוגמנים ודוגמניות, זאת בהתאמה לרוח הקולקציה, המאפשרת לכל אחד ואחת למצוא עצמם בזוויות משתנות ובהתאם לקטגוריות השונות של 'פיקס גיבור 'סברינה', דוגמת 'FIX IT TOGETHER' לקולקציה זוגית התואמת לנשים ולגברים, 'FIX IT ROMANTIC' לקולקציה הנשית סקסית ו- 'FIX IT GIRLY' לקולקציה הצעירה המצוירת.
קמפיין יחסי הציבור ל-FIX בכיכובם של הכדורגלן אמיר שלח וזוגתו הדוגמנית ויקי מקריאניס, צולם בהשראת צילומי קמפיין ההלבשה התחתונה של 'אמפוריו ארמאני' בהשתתפות דיוויד וויקטוריה בקהאם, עם שיאה של עונת הכדורגל בישראל ובאירופה. שכרם של הזוג בעבור הקמפיין עומד על כ- 20,000$.