אירוקה תשווק בלעדית בישראל את המותג קררה

רשת אירוקה תשווק בישראל את המותג "קררה" ותמצב אותו כמותג משקפי השמש הטרנדי ביותר בשוק משקפי השמש. הרשת תתמוך בהחדרת המותג באמצעות קמפיין, בהשקעה של כ- 800,000 ₪, אשר יכלול שילוט חוצות בפרישה ארצית, מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים ופרסום בנקודות המכירה, תחת הסלוגן "a point of you".


הקמפיין הינו קמפיין בינלאומי באדפטציה מקומית. מטרת העל של הקמפיין הינה לחבר את המותג עם ערכים של רגש, לפתח קשר אמוציונאלי בין קהלי היעד לבינו. כמו כן מבקש הקמפיין לבסס את מעמדו של המותג בין מתחריו הבינלאומיים, חיזוקו כאייקון והרחבת המוניטין שלו, וכן יצירת אהדה וזיקה למותג בקרב הצרכנים, גם ובעיקר בקרב קהלי יעד צעירים יותר.


המותג קררה מבצע בעולם את הקאמבק האופנתי של השנה. ראשיתו של המותג בשנת 1956, באוסטריה, אז נולד כמותג משקפי שמש בתחומי הספורט. עם השנים התרחב המותג לתחומים נוספים, תחילה בעולמות הספורט ולאחר מכן כמותג המשיק לעולמות תוכן אופנתיים ופורצי גבולות. בשנת 1979 השיקו בקררה את קולקציית 'Carrera Porsche Design' אשר הנפיקה משקפי שמש מיתולוגיים ואיקוניים. בשנת 1996 התמזג המותג קררה עם קבוצת 'Safilo', ענקית משקפי השמש, מיזוג אשר הוביל להתחזקותו של המותג והפיכתו לאחד ממותגי משקפי השמש הידועים והמובילים בעולם. "להיות מוביל משמע להקדים את הזמן", זו הגישה של קררה. העונה צועד המותג צעד קדימה, תוך שהוא לוקח את הדגמים האגדיים ומעניק להם תחכום ונגיעות טרנדיות. לא עוד משקפי שמש גבריים ושמרניים, אלא קולקציה צעירה ונועזת, צבעונית, בעלת אישיות ואמירה חזקה, גם לגברים וגם לנשים אשר רוצות לבטא עצמן עד הסוף, דרך קררה.


הקמפיינים העולמיים למותג קררה אשר עלו בשנים 2007 ו- 2008, התבססו על קונספט של ערכי תנועה וחום. הקמפיין הנוכחי אינו עושה שימוש באסטרטגיות העבר, אלא שם דגש רב יותר על השראת האישיות, ועל הדגמה כיצד לחיות את החיים מנקודת מבט אמיתית יותר. עם זאת, הקונספט הצילומי נשאר דומה, וכולל בתוכו אלמנטים של אופנה, סטיילינג ואישיות חזקה, זאת במטרה לחזק את זהות המותג. העיצוב הייחודי של משקפי השמש בקולקציה החדשה מעניק לקמפיין עצמו דינמיות ומשמר את הרעיון הפרסומי של האידיאל של קררה: הטיפוס הקול, זה שכולם שואפים להיות, ויכולים להיות רק אם ירכיבו את משקפי השמש של קררה.


קררה כובשים הקיץ את הבכורה האופנתית באירופה ומבשרים על השיק האורבאני החדש. או טו טו זה קורה גם כאן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)