חברת התיירות "בשביל הזהב" מקבוצת "דיזנהויז" מעלה קמפיין פרסום "טיולי איכות לגיל השלישי"

חברת התיירות "בשביל הזהב" מקבוצת "דיזנהויז" מעלה קמפיין פרסום "טיולי איכות לגיל השלישי" תחת הסיסמא: "לטייל בחו"ל בראש שקט"



הקמפיין, באמצעות פוזישן מדיה – Position Media, בתקציב של 250,000 ₪, עולה בחודש יוני 2009 בערוצי הטלוויזיה ומדגיש את הנוחות והביטחון למטיילי הגיל השלישי בחו"ל, דרך החברה , בין היתר מדגיש כי למטיילים מתלווה רופא.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)