"דומינו'ס פיצה" בקמפיין להשקת קטגוריית הברביקיו החדשה – "Domino's BBQ" ותפריט חיסכון חדש

"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל, תעלה החל מיום רביעי ה- 1/7/09, בקמפיין פרסום קייצי, לרגל השקת קטגוריית הברביקיו החדשה – "Domino's BBQ" ולרגל השקת תפריט החיסכון החדש – "Domino's SUPER DEALS".



סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 . כמו כן, יעלה פרסום באתר דומינו'ס, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2,500,000 ₪.



במסגרת הקמפיין, תושק קטגוריית פיצות חדשה, המבוססת על טהרת הברביקיו.

"
Domino's BBQ" החדשה, הינה פיצה דקה ופריכה, עשירה ברוטב ברביקיו ייחודי ואיכותי, המשאיר ניחוח של בשר עסיסי הנצלה על האש. הפיצה החדשה מוצעת עם מגוון תוספות חדשות, בשריות וצמחוניות, "חמות אש": תוספת פרגיות, תוספת קבב ותוספת בטטה צלויה על האש.



כמו כן, במסגרת הקמפיין מושק תפריט חיסכון חדש, שקיבל את התואר – "סופר דילס". התפריט מציע לצרכן, 3 דרגות מחירים של ארוחות משפחתיות, גדולות ומשביעות, במחירי חיסכון מיוחדים (19 ₪, 39 ₪ ו- 69 ₪).



את קמפיין "דומינו'ס ברביקיו", מוביל מבצע אטרקטיבי במיוחד לצרכן: ברכישת 2 פיצות משפחתיות ומעלה (ברביקיו או רגילה), מקבלים כל אחת מהפיצות במחיר "מצחיק" של 39 ₪ בלבד!

כמו כן, לצרכנים מוצעת הטבה נוספת: כל מי שרוכש את המבצע (ומבצעים נוספים) באתר דומינו'ס – נהנה מ- 5% הנחה נוספים על הקניה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)