האגודה למלחמה בסרטן, בשיתוף גיתם BBDO SOHO, יוצאת במסע הסברה חדש להעלאת המודעות לסכנה בחשיפה לשמש

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה ארצי חדש, להעלאת המודעות בקרב הציבור לסכנה בחשיפה לשמש, במטרה להקטין את התחלואה בסרטן העור. מסע ההסברה הופק על ידי BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכיה הפרסומיים של העמותה.



סרטן העור נחשב למחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל. מתוך מגוון גידולי העור, שלושה נחשבים לשכיחים במיוחד: סרטן תאי בסיס, סרטן תאי קשקש ומלנומה. כל שלושת הסוגים הללו קשורים לחשיפה מתמשכת לקרניים אולטרה סגוליות (UV) של השמש, שתחילתה כבר בגיל הילדות המוקדמת.



על פי רישום הסרטן הלאומי במשרד הבריאות, כ-1,200 חולים חדשים מאובחנים מדי שנה בישראל.ולמעלה מ-200 נפטרים מהמחלה. הסיבה העיקרית לתחלואה בסרטן העור היא חשיפה בלתי מבוקרת לשמש. כיום ידוע שניתן להפחית את הנזק הנגרם לעור ובכך להקטין את הסיכויים לחלות במחלה. זאת על ידי: הימנעות מחשיפה לשמש בשעות 10:00-16:00, הצטיידות בכובע, ביגוד מלא, הצטיידות במשקפי שמש ומריחת קרם הגנה על פי ההוראות באזורי העור החשופים. לכן, המסר העיקרי לציבור הוא: אל תצאו לשמש ללא הגנה.



בסרטון, המלווה את הקמפיין, רואים בהתחלה רגליים של גבר השוכב על מיטת שיזוף בחוף הים. לפתע, מתחילה לנשב רוח קלה המעיפה על אחת מכפות רגליו תווית סימון של גופה (ראה מודעה מצורפת). בסוף הסרטון מזהיר הקריין דני רופ, שתרם את קולו לקמפיין בהתנדבות, את הצופים, בליווי הכותרת: "חשיפה לשמש עלולה להרוג, אל תצאו לשמש בלי הגנה".



הקמפיין החל השבוע ויעלה בערוצי הטלוויזיה – 2, 10 ו-24, באתרי האינטרנט ובעיתונות המודפסת.



מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "לצד שיעורי העלייה באבחון אנו גם רואים לצערנו עלייה בתחלואה בקרב הגברים. ניתן להקטין את הסיכון לחלות בסרטן העור על ידי התנהגות חכמה בשמש. מטרתו העיקרית של הקמפיין השנה, במקביל לקמפיין 'בת היענה' הקודם: "גם אם תתעלם הסכנה לא תעלם" היא להטמיע מסר זה בקרב הציבור הרחב, שיפנים את הסכנה שבחשיפה לא מבוקרת לשמש, תוך מודעות ליכולתו לשלוט על הסיכון לחלות. אנו מקווים כי באמצעות הקמפיין נצליח להניע אנשים להגן על עורם ובריאותם ובכך להציל את חייהם ומודים למתנדבים למען מסע ההסברה" .



האגודה למלחמה בסרטן מודה למתנדבים שפעלו להפקת התשדיר.


הקמפיין מנוהל בהתנדבות על ידי גיתםBBDO , הסרט הופק בהתנדבות על ידי הבמאי- ישי קרני, חברת ההפקה- ראבל דיגיטל ובית פוסט- פוסטאופיס.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים