חברת הממתקים "כרמית", עולה בקמפיין קיץ גדול, לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה הכוללת: סוכריות מרובעים, חטיפי הקפאה מרעננים , סוכריות על מקל במילויים שונים ומרשמלו .
הקמפיין יעלה היום ה- 01/07/2009 למשך כשבועיים וישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו- 24 .
הקמפיין של "כרמית" שנקרא "ממתקי הקסם של לני". "לני איש הממתקים", הדמות המאוירת שמובילה את קו המוצרים ואת הקמפיין, נבנתה על בסיס דמותו הצבעונית של לני סאקסטין העומד בראש כרמית.
תקציב הפרסום : מיליון ₪.
אנימציה: פיצ'יפוי אנימציה.