לקראת פתיחת עונת השייט ,2009 יוצאת חברת "כספי הפלגות", בקמפיין רחב היקף לאוניה המפוארת FESTIVAL CLUB , פסטיבל קלאב, בהשקעה של 1 מיליון $.
הקמפיין הופק על ידי חברת סמארט מדיה, חברת בת של משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". בקמפיין מוצג סרטון של כ- 20 שניות תחת הסיסמה: להפליג על הקלאב . בקמפיין נראה (האונייה, ואנשים המבלים על הסיפון ובבריכה בסגנון קלאב). הקמפיין יעלה בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט עיתונות יומית ומגזינים למשך תקופה של כ-חודשיים.
לדברי יובל כספי: לאור ההצלחה של השנה שעברה, ישנה עלייה משמעותית בביקוש לקראת עונת ההפלגות של לקיץ .2009 אנו צופים לעלייה של כ – 30% בהשוואה לשנה אשתקד, מאחר ומדובר בספינת הדגל של "כספי הפלגות", FESTIVAL CLUB שבה זוכים הלקוחות לשייט מפנק, איכותי ואנו עושים הכול על מנת לתת ללקוח חווית נופש חד פעמית וראשונה מסוגה".
אוניית הפאר "FESTiVAL CLUB", מתאימה לחוויה זוגית ומשפחתית גם יחד וכוללת שפע של פעילויות כגון: הופעות בידור איכותיות, 4 ארוחות איכותיות ביום, בריכה גדולה למבוגרים וילדים וסיפוני שיזוף, חנויות דיוטי פרי, מועדונים למבוגרים /ילדים ועוד.