המותג פאנטה, מבית קוקה-קולה ישראל, משיק קמפיין חדש במגזר הערבי.
הקמפיין מבוסס על הנעה לפעולה ובמסגרתו מוזמנים רוכשי המשקה לשלוח ב-SMS מספר המוטבע על פקק הבקבוק – זאת באמצעות מספר חיוג מקוצר או להזינו במיניסייט אינטרנטי מיוחד שהוקם לצורך זה. המספרים שיישלחו ישתתפו בהגרלה שבועית עם עשרות פרסים יקרי ערך.
משרד הפרסום "יארא" (המתמחה בהפקה וניהול קמפיינים עבור לקוחות המעוניינים לפעול במגזר הערבי) מלווה את הפעילות בקמפיין גדול בעיתוני המגזר הערבי, שילוט חוצות, דיוור ישיר, אינטרנט ורדיו. חברת Moblin סיפקה את התשתית הטכנולוגית לקמפיין תוך סנכרון מלא של מספר מערכות ושל כל הגופים המעורבים.