'ענבי טלי' ישקיעו 2 מליון ש"ח בקמפיין קיץ

'ענבי טלי' ממושב לכיש, עולה בקמפיין קיץ, בהשקעה מדווחת של 2 מליון ₪.



הקמפיין, אשר יכלול חסויות טלוויזיה, תשדירי רדיו, פעילות מקוונת ופעילות בנקודת המכירה, יעמיד במרכזו שש דמויות של טיפוסים ארץ ישראליים, כל אחד מ"זן" אחר – השאנטי, הספורטיבי, הפטריוטי, הרוחני, האינטלקטואל והמורתי – לכל אחד ואחת אישיות ייחודית בדומה לזני הענבים השונים הגדלים בכרמים של ענבי טלי בלכיש.



הקמפיין שמושק באמצעות משרד הפרסום 'רגב-קויצקי', יכלול בנוסף פעילות אינטרנטית באתר ערוץ הילדים שתכלול שעשועון לילדים – "בואו לשחק עם ענבי טלי", ובו שאלות טריוויה מעולם הילדים כשהזוכים בפעילות יוזמנו לצילומי גמר השעשועון ויתחרו במשימות שטח מאתגרות, הכוללות ענבים.



במקביל לפעילות הפרסומית, ייערך מבצע הגרלה, תחת הכותרת "האם אתה הזן הזוכה?". הצרכנים שרכשו סלסלות ענבים ברשתות השיווק השונות, יוזמנו לגלוש לאתר החברה www.taligrapes.co.il ולהשתתף במבצע. הפרס הראשון יעמוד על כ- 50,000 ₪, וכן יחולקו 60 פרסים כספיים בסך 500 ₪, 3,000 חולצות ו-2,000 כובעי "ענבי טלי" מדליקים.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)