סוני- אריקסון בקמפיין למכשיר ה- Communication Entertainment- W995

ברס- אלקטרה תקשורת סלולארית יבואנית Sony Ericsson בישראל, עולה בקמפיין עבור מכשיר הטלפון הסלולארי החדש W995 באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, באתרי האינטרנט, בעיתונות, בשלטי החוצות ובקמפיין סלולארי. הקף הקמפיין הוא שני מיליון ₪. הקמפיין פונה לקהל הרחב, במטרה לחשוף את האיכויות שמאגד ה-W995 מכשיר הדגל בקטגוריית ה- Communication Entertainment המכיל את כל תכני המדיה- צילום, מוזיקה ו-WEB.



השפה הויזואלית ועולם הדימויים המוצגים בסרטון ובמודעות הפרסום שאובים מעולם הפנטזיה. החדשנות של ה- W995 הנטועה באיגוד כל יכולות המולטימדיה, באה לידי ביטוי בשבירת החסם שבין עולם הפנטזיה הנראה באמצעות מסך ה-W995 לבין העולם האמיתי. הגיבור נשאב לעולם הפנטזיה בזכות האיכות הגבוהה המתעתעת בין מציאות לדמיון. בזכות איכות התמונה, הסאונד והמהירות הפנטזיה משתלטת לנו על החיים. המסר שיוביל את הקמפיין הוא "I love ShowTime "Anytime.



כחלק מהקמפיין יושק באינטרנט משחק שמטרתו לצבוע לגולש את האתר בו הוא נמצא באופי דרמטי בו הוא יבחר. תמונת המכשיר שתתנוסס על פאנל באתר, תזמין את הגולשים "להיכנס לסרט". את אופי הסרט הם יבחרו מהאפשרויות שעל צג המכשיר. מרגע הבחירה, המסך כולו יצבע באופי הסרט הנבחר: אקשן, קומדיה וכדומה.



מיקי ברקן, מנכ"ל ברס- אלקטרה מוסר: " הקמפיין רחב ההיקף שנבחר לא נבחר עבור ה-W995 בכדי. ה-W995 הינו המכשיר שמוביל את האסטרטגיה החדשה של סוני אריקסון, ה- Communication Entertainment. הקמפיין מספק את התחושה שמספקת חוויית מולטימדיה איכותית וסוחפת, ואין לנו ספק כי היכולות המדהימות של המכשיר יסחפו גם את הקהל הרחב".



המכשיר ישווק בכול הרשתות.



מחיר משתנה בהתאם למסלול ומבצע.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)