בפעם הרביעית ברציפות יוצאת דור אלון במבצע קיץ מיוחד ללקוחותיה. גם הפעם המבצע יגובה במהלך כל החודש בקמפיין ענק מבית שטרית מדיה גרופ.
לאחר הקמפיין האחרון ששודר לפני כחודשיים בו הובלט ההיבט התדמיתי אשר הדגיש את ערך הקיימות ואת הערכים בהם דוגלת החברה, יצרה הפעם שטרית מדיה גרופ קמפיין בעל אוריינטציה מכירתית. הקמפיין משקף את מעמדה של דור אלון כתחנת הדלק המשתלמת ביותר ובאופן שיטתי זוכה בסקרי שרות שנה אחר שנה, אך יחד עם זאת, מתאימה את עצמה באופן קבוע לסביבה התחרותית שבה היא פועלת.
אתי כהן, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "קבוצת אלון פועלת להגברת ההזדהות וההעדפה למתחמי התדלוק והמסחר של דור אלון ע"י שימוש באסטרטגיית הקיימות אשר מתבססת על שלושה קריטריונים עיקריים- תמיכה בקהילה, שמירה על הסביבה וצרכנות נבונה. כנגזרת מאסטרטגיה זו, בפרוש תקופת הקיץ והחופש הגדול בחרנו בקמפיין הנוכחי להדגיש ולהתמקד בדור הצעיר".
הקמפיין מציג בצורה הומוריסטית, אב ובנו המסתובבים ברכבם במעגלים סביב כיכר על מנת לרוקן את טנק הדלק ולהיכנס לתדלק בתחנת דור אלון הקרובה. לאחר כניסתם לתחנה מוצג מבצע הקיץ הכולל הגרלת מכשירי פלייסטיישן3 ו-PSP בנוסף למספר רחב של מוצרים במחיר מוזל ביניהם בובות וובקינז, יומני תלמיד וחוברות צביעה ממותגות "כמעט מלאכים" ועוד.
הקמפיין באמצעות שיטרית מדיה גרופ, יכלול פרסום טלוויזיה בערוצים 2,10,9,24, בעיתונות היומית, רדיו,אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה בעלות כוללת של כ-3 מיליון ש"ח. במסגרת הקמפיין הוכנו אמצעי נראות שיוצרו במיוחד ובהם האלמנט המרכזי של הקמפיין.
כמו כן ישולב במיניסייט המבצע, משחק מבוסס יכולת שמיועד לעזור לילדים להעביר את הזמן בקיץ. אל המשחק יהיה אפשר להגיע באמצעות באנרים שיעלו באתרי ילדים כגון טיפו, מומו הפרה ואתרים אחרים בינהם וואלה, YNET ונענע.