תחרות הריאליטי הראשונה באינטרנט בישראל- exit'09 יצאה לדרך

החברות סרגטה וקונפרנס ארט מקיימות את תחרות הריאליטי הראשונה מסוגה באינטרנט – exit'09.


מטרת התחרות היא לאתר רעיון אינטרנטי מבריק ולהעניק למנצח חבילת פרס בשווי של כ- 250,000$ הכוללת תמיכה וליווי מקצועי מחברות מובילות במשק.


החברות ילוו את הזוכה בפיתוח המוצר, מיתוג ועיצוב, יעוץ עסקי, תמיכה בנושאי פטנטים, יעוץ משפטי, חומרה, תוכנה ועוד.



התחרות תמשך 4 שבועות, כשבכל שבוע יבחר הקהל בבית את הפייבוריט שלו דרך אתר האינטרנט ובסוף תהליך חצי גמר וגמר, שיתקיים ב- 13 בספטמבר, ייבחר הזוכה.


המעוניינים להשתתף בתחרות, ייכנסו לאתר www.exit2009.com ויעלו סרטון באורך של עד 60 שניות ובו יציגו את הרעיון.



המנצח ב- exit'09 יזכה לתמיכה מקצועית של סרגטה, חברת המיתוגnascent , KPMG סומך חייקין, משרד עורכי הפטנטים לוצאטו את לוצאטו, IBM, משרד עורכי הדין שביט בר-און, דורן תקשורת, Sun Microsystems ו- Google, שיחברו יחד בכדי להפוך את הרעיון להצלחה עסקית.



לדברי צביקה קליינמן, מנכ"ל סרגטה ממייסדי התחרות: "המטרה של התחרות היא לאפשר לכל אדם בעל רעיון מקורי למיזם אינטרנטי להגשים את החלום ולהקים סטארט-אפ. אנו מאמינים שלפיתוח רעיון דרוש יותר מאשר מימון. בתקופה שבה הריאליטי נכנס לכל בית בישראל, מצאנו לנכון לעשות שימוש באותו הפורמט גם באינטרנט ולתת במה לכל אחת ואחד שרוצים לפרוץ קדימה עם הרעיון".



לדברי אסף גרי, שותף מנהל ב- nascent: "ראינו לנכון להשתתף ב- exit’09 בכדי לקדם את החדשנות בישראל. לרבים מאיתנו יש רעיונות ודעות, ו- exit’09 מספקת את התמיכה והליווי המקצועי שיאפשר לקחת רעיון אינטרנטי ולהפוך אותו להצלחה עסקית".



מוזמנים להגיש בקשה להשתתפות בעלי רעיון אינטרנטי המעוניינים להפוך את הרעיון שלהם להצלחה עסקית. להשתתפות www.exit2009.com

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)