יפאורה מעלה קמפיין תדמיתי חדש למותג ספרינגטי
קמפיין הטלוויזיה יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר- חומסקי בהיקף של כ-4 מיליון ₪ בסוף השבוע הקרוב. הקמפיין התדמיתי החדש ילווה בסיסמה – "ספרינגטי, תה קר. תטעם תתאהב."
הקמפיין החדש כולל סדרה של כשלושה סרטים, בהם מוצגים לקוחות שונים המגיעים לקיוסק על חוף אקזוטי על מנת לקנות ספרינגטי ונתקלים במוכר הודי המתקשה להיפרד ממשקה הספרינגטי שלו.
הדמויות המשתתפות בסרט, הסיטואציות המשעשעות והלוקיישן האקזוטי מחזקים את ערכי הרעננות, הקלילות והאקזוטיות של המותג ומדגישים את חוויית השתייה והטעם.
בקמפיין מככבת דוגמנית ברזילאית בת 19 העונה לשם פרסיליה סנה. בתפקיד המוכר ההודי משחק סטיש שרמה, כוכב ידוע בארצו שהופיע בקרוב למאה פרסומות ברחבי העולם, ובמספר סרטים בבוליווד.
סדרת ספרינגטי כוללת ארבעה טעמים: אפרסק, תה ירוק לימון לואיזה ותה אדום אגס סברס. במאי 09, השיקה יפאורה טעם חדש בסדרה, תה ירוק תפוח. הסדרה מהווה 26% ממכירות קטגוריית התה הקר (נילסן, ליטרים, 6/09)