אתר גלובוסמן www.globusman.co.il אתר שיתוף גולשים בנושא תיירות, נופש וטיולים יוצא בימים אלו בקמפיין שיווקי ייעודי לעונת הקיץ.
אתר גלובוסמן מכיל המלצות, טיפים, יומני מסע, תמונות ועצות של גולשים אודות אתרי תיירות וארצות שונות ברחבי העולם. היקף התקציב השנתי המוערך הינו 100,000$ המחולקים בכל ערוצי השיווק וקידום המכירות.
במסגרת הקמפיין הקייצי ולקראת החגים, הוגברו פעילויות השיווק, קידום מכירות ויחסי הציבור של האתר. כמו כן יושקו מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים בתחומי התיירות ברשת האינטרנט. שיתוף פעולה ראשון בסדרה עלה הבוקר לאוויר, במסגרת אתר מפה ובקרוב שיתוף פעולה עם חברת ציוד לטיולים. שיתופי פעולה נוספים יועלו בהדרגה לכל אורך עונת התיירות הקרובה.
שאול מידן, פרסומאי ויזם האתר: "בחרנו להשיק את פעילות השיווק שלנו דווקא בימים אלו בהם אנשים מתארגנים ליציאה לחופשות ומחפשים טיפים, עצות ומדריכים ברשת אודות יעדי החופשה שלהם. גלובוסמן נוצר מתוך כוונה לקרב אנשים אל החופש ולספק להם מידע עדכני, רלוונטי בשפה קלה ופשוטה על כל נקודה שיחפשו ביעדי התיירות הקיימים."
את קמפיין השיווק מלווה פעילות משרד יחסי הציבור Connections PR שבניהולה של ליאורה לייבוביץ, המתמחה בתחום הלייף סטייל ומשרד הפרסום On & Off.