"קידום לך תצטיין" בקמפיין הומוריסטי תחת הסיסמא: "יש דברים שעדיף לעשות רק פעם אחת"

בימים אלו מעלה מכון הפסיכומטרי "קידום לך תצטיין" קמפיין צעיר והומוריסטי תחת הסיסמא
"יש דברים שעדיף לעשות פעם אחת". הקמפיין בעלות כוללת של כ-800 אלף ₪ יעלה תחילה באינטרנט באתרים
walla, walla jobs, ICQ, shox, cupid, limudim info ובגוגל ובשלב השני יעלה קמפיין שילוט חוצות ארצי. מאחורי הקריאייטיב עומד משרד הפרסום יהשוע TBWA. הקמפיין יעלה למשך כשבועיים.



הקמפיין יעלה במספר גרסאות משעשעות, ביניהן : מלחמה עם איראן ופסיכומטרי * להתעורר שיכור רק עם סומבררו בגוודלחרה * גיבוש לסיירת ופסיכומטרי * לקחת את ההורים למסיבה
באומן 17 – יש דברים שעדיף לעשות רק פעם אחת.

כמו כן יעלו גרסאות לפי ערים מרכזיות: חולצה אדומה ביציע המזרחי ופסיכומטרי (ירושלים),
לעלות את פרויד באופניים ופסיכומטרי (חיפה).



"בחרנו לצאת בקמפיין הומוריסטי העונה על צורך התלמידים בתחושת ביטחון בהכנה לבחינה והצלחה בה", אומרת ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק קידום לך תצטיין.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)