"פלאפון" בקמפיין חדש לצעירים

חברת "פלאפון" יוצאת בקמפיין חדש לצעירים באמצעות מחלקת המדיה של "לעומק התודעה" – חברת הפרסום והשיווק לצעירים בגילאי 18-35.



במסגרת הקמפיין יוצבו משדרי Bluetooth בברים ומועדונים, המובילים את סצנת חיי הלילה של ישראל, וישדרו ישירות לסלולארי של הבליינים את הלהיט POKER FACE של הזמרת האהובה ליידי גאגא.



במקביל יעלה הקמפיין בכל תאי השירותים במקומות הבילוי בפוסטרים של הזמרת הקוראת לבליינים לפתוח את מכשיר הפלאפון שלהם ולהיטען באנרגיה של הליידי, לקראת הופעתה בארץ ב- 19 באוגוסט במסגרת פסטיבל NONSTOP MUSIX



זוהי הפעם הראשונה שחברה עושה שימוש במשדרי בלותות' במועדונים וברים בקורלציה עם השילוט הקיים במקום.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)