"שעוני עדי" מחליפה לוגו ויוצאת בקמפיין פרסום בהשקעה של 1.5 מיליון ₪

חברת "שעוני עדי" מקבוצת יבנה, שהינה יצרנית השעונים הגדולה בישראל, חוגגת בימים אלה 25 שנים להיווסדה ולרגל זאת הוחלט לשנות את הלוגו של החברה ולצאת בקמפיין פרסום בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ שסיסמתו: "כשהלוגו שלך על הלקוח שלך כל היום, הוא יזכור אותך. כל הזמן".


מר יצחק לנג, מנכ"ל "שעוני עדי" מציין, שהחברה מייצרת מידי שנה כ-200,000 שעונים, כ-70% לחברות וגופים פיננסיים וכ-30% לשוק הקמעונאי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)