רשת מוצרי הטיפוחBody Shop , עולה לקראת החגים בקמפיין פרסום מכירתי בהשקעה כוללת של מיליון ₪.
קמפיין הטלוויזיה, שיעלה באמצעות משרד הפרסום fox & friends, מבוסס על ערכי המותג של רשת חנויות BODY SHOP, שהינה רשת חנויות לטיפוח, טיפול ופינוק מן הטבע. ברשת משלבים בין הגישה הטבעית-מסורתית לגישה המדעית- מודרנית ומשתמשים בחומרים טבעיים, ידע רפואי וטכנולוגיות חדשניות. אריזות המוצרים ניתנות למחזור והשקיות ידידותיות לסביבה, תוך ניסיון להפחית בכמותן. החברה אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים ולא משתמשת במרכיבים מן החי.
הקמפיין שעלה ב-6.9 ויימשך עד ערב חג ראש השנה, מציג בת יער ובאופיו נסמך על קמפיין קודם, מציג מבצע משתלם וייחודי לימים אלו. המבצע המוצג בקמפיין הוא קבלת שובר על סך 150 ₪ למימוש מיידי מתנה בקניה מעל 200 ₪ ממגוון מוצרי הטיפוח של הרשת. בסיום הצגת המבצע מופיע הסלוגן: OF NATURE THE SECRETS – "BODY SHOP" , שמדגיש את קונספט הטבע הייחודי שמאפיין את הרשת.
דני בראון, מנכ"ל רשת Body Shop: "הקמפיין הנוכחי עולה לאוויר מתוך זיהוי נקודתי של צרכי קהל לקוחותינו, בפתחה של שנה חדשה והשקות מוצרי טיפוח חדשים, כגון סדרת הטיפוח החדשה לגבר של הרשת. הקמפיין עולה מתוך הבנה שכיום המחיר הוא פרמטר מרכזי בהחלטה על רכישה, בין אם כפינוק אישי ובין אם כמתנה לחג, זאת בד בבד עם האיכות. מטרתו של הקמפיין לחזק את הקשר בין מגוון המוצרים הטבעיים שמציעה הרשת לבין הצרכן שבערב חג ראש השנה לא מוותר על רכישת מתנות לחג אך בו במקביל עושה בחירות נבונות בדגש על מציאת מתנות לחג ברוח VALEU FOR MONEY".