SAMSUNG בקמפיין אינטרנטי לחשיפת סדרה חדשה של מסכי מחשב ידידותיים לסביבה

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG, מעלה באמצעות משרד הפרסום אופטימום קמפיין אינטרנטי לחשיפת סדרת מסכי המחשב ECOFIT. הקמפיין, בתקציב מדווח של כ- 180,000 שקל יופיע תחת הכותרת "סמסונג שומרת על הסביבה: עיצוב אקולוגי עד הפרט האחרון", יעלה למשך כשבועיים באתרי האינטרנט YNET, NRG, יד 2, ONE ו- Home Theater.



הקמפיין ילווה בפעילות יחסי ציבור ובפעילות קד"מ בקרב המשווקים השונים ובשילוב פוסטרים התומכים במסר בנקודות המכירה ברחבי הארץ.



בסדרת מסכי הפרימיום ECOFIT 23" בפורמט 16:9 משלבת טכנולוגיות חדשניות לשמירה על איכות הסביבה. ה- ECOFIT הוא כנראה המסך הדק ביותר המשווק כיום בקטגוריה המקצועית אליה הוא משויך – עומקו 30 מ"מ בלבד, 50% דק יותר מהמקובל כיום בתחום.



ה- ECOFIT, כשמו כן הוא, ידידותי לסביבה ומאפשר חסכון של 33% בצריכת החשמל. הסדרה פותחה כחלק מפעילותה של סמסונג לטובת שמירה על איכות הסביבה.



לצפיה בבאנר ובקמפיין:


https://www.hdinteractive.co.il/samsung/banner/demo2/


https://www.hdinteractive.co.il/samsung/minisite/

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)