חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לנשים- LOLA של מארק ג'יקובס.
תקציב "לילית קוסמטיקה" מנוהל ע"י משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" והוא ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש ספטמבר.
לפרסומת נבחרה לככב לא אחרת מאשר הסופרמודל החביבה על ג'ייקובס, קלרי קלוס המחזיקה ברזומה עשיר ביותר של הופעות בשערים ובתצוגות של המעצב עצמו לצד מעצבי על אחרים.
מארק ג'ייקובס, המעצב החם ביותר בזמננו, הפך ממעצב אופנה לאייקון תרבותי.
"יש צד נוסף באישה שלי שעוד לא הצגתי", אומר המעצב "הבושם החדש חושף פן אחר באישיותה של הדמות הנשית אליה אני מכוון. "DAISY" היה בושם תמים ומתוק ואילו "LOLA " בשל וסקסי יותר. זהו השם הראשון שעלה במוחי, לאחר שהרחתי את הגרסה הסופית של הבושם" הוא מוסיף.