בזק עולה היום בקמפיין תחת הכותרת "NGN Live". מדובר בקמפיין שמטרתו לקדם הפנינג ענק שתקיים בזק בחול המועד סוכות בנמל ת"א, זאת במסגרת השקת רשת ה – NGN. הקמפיין החדש מהווה את החלק השני בהשקת הטכנולוגיה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי יכלול טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ושלטי חוצות וימשך כשבועיים עד לסיום ההפנינג.
לראשונה, בקמפיין זה פונה בזק גם לקהילה היהודית בניו יורק ומזמינה אותה להפנינג שיתקיים במקביל גם בכיכר טיימס סקוור בניו יורק. הפנייה נעשית באמצעות פרסומים בעיתונות המקומית בניו יורק.
כאמור, הקמפיין בא לקדם הפנינג ענק שתקיים בזק בחול המועד סוכות בנמל תל-אביב בין התאריכים ה-6-8/10. במתחם גדול ומגוון בנמל תל-אביב, שיעוצב כ"טיימס סקוור" בניו-יורק, תקיים בזק שפע של אירועים ופעילויות אשר יהיו משותפים לתל-אביב ולניו-יורק. זאת, באמצעות מסכי שידור ענקיים וטכנולוגית ה-NGN החדשנית של בזק, כאשר בצד אחד של המסך ניו-יורק ובצד השני תל-אביב.
פרוייקט NGN Live בנמל תל – אביב הינו פרוייקט מולטי מדיה ראשון מסוגו בעולם, בו ניתן יהיה לראות ולהרגיש דרך מסכי ענק שיוצבו בנמל תל אביב, את ההתרחשויות מהרחוב הניו-יורקי וההיפך, וכל זאת בשידור חי ובגודל טבעי.