רשת מלונות C-HOTELS יוצאת בקמפיין אוטובוסים תדמיתי וחדש.
הקמפיין הופק באמצעות חברת הפרסום "כנען" והוא יעלה למשך כחודש ימים. במסגרת הקמפיין יפורסמו מודעות תדמית אשר יתנוססו על גבי הקווים המובילים של אוטובוסי "דן" שנבחרו בקפידה. מודעות הפרסום מתייחסות לארבעת בתי המלון השייכים לרשת ובשפת ה-C אשר הונחלה ברשת מאז מיתוגה מחדש. במודעה הודגש ייחודו של כל מלון, על פי מאפייניו ויתרונותיו הבולטים:
"אחוזת אסיינדה ביער" – " C הפינוק"
מלון נווה אילן – " C הירוק"
C הוטל טבריה- " C הכנרת"
C הוטל אילת- C" החופש"
אור ברקת סמנכ"לית השיווק ברשת C-HOTELS מסרה כי מאז מיתוגה מחדש, יצאה הרשת לדרכים חדשות בכל המישורים, ביניהם פנייה לאפיקי שיווק ופרסום חדשים. בהתאם, זוהי הפעם הראשונה שהרשת יוצאת בקמפיין אוטובוסים.
מטרתה העיקרית של הפעילות להגביר את המודעות ולהזמין לקוחות ותיקים וחדשים, לחוות ולהתרשם מהרשת במתכונתה החדשה וממלונותיה. כל אחד ממלונות הרשת מציע חווית נופש ייחודית, כשעיקר הדגש הרשתי מופנה לאווירה החמימה ולשירות האינטימי והאישי.