פיצה האט בקמפיין טלוויזיה חדש

רשת פיצה האט יוצאת במבצע מיוחד שילווה בקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמא: "פיצה שנייה ב-10 שקלים". כל מי שירכוש פיצה משפחתית יקבל פיצה משפחתית נוספת ב-10 שקלים. המבצע יימשך מה-15.10 למשך תקופה של שבועיים. לרגל המבצע תעלה הרשת בקמפיין טלביזיה בעלות של חצי מיליון שקל דרך משרד הפרסום SMG ( שטרית מדיה גרופ). הקמפיין ימשך שבועיים וישודר בערוץ 2 ובערוץ 10.



שוק הפיצות בישראל מגלגל מידי שנה כ-400 מיליון שקל, על פי נתוני דן אנד ברדסטריט. הרשתות הגדולות אחראיות על 55% מסך המחזור הכספי בענף.



לארי לוין, סמנכ"ל שיווק פיצה האט:" תקופת אחרי החגים היא תקופה בה בדר"כ כל משפחה מהדקת את החגורה מבחינה כלכלית. המבצע של פיצה שנייה ב-10 שקלים ייתן אלטרנטיבה זולה לארוחה משפחתית".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)