"שומרי משקל" בקמפיין פרסום רחב היקף לקראת עונת החורף

שומרי משקל, המובילים בתחום הדיאטה וההרזיה בעולם ובישראל, עולים היום בקמפיין פרסום רחב היקף לקראת עונת החורף ולקידום שיטת הנקודות.


הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יעלה לתקופה של חודשיים ויכלול קמפיין פרינט אשר יתמקד בעיתונות ארצית, מקומית ומגזינים בפריסה ארצית. סך ההשקעה בקמפיין הינה כמיליון ₪.


סלוגן הקמפיין הינו "רק שיטת הנקודות עובדת בשבילי. נקודה" ומטרתו לשים דגש ולחזק את המודעות לשיטת הנקודות הייחודית והבלעדית לשומרי משקל.

שיטת הנקודות, אשר פותחה על ידי שומרי משקל, מהווה פריצת דרך עולמית בתחום הדיאטות. עם השקתה חוללה השיטה מהפכה בתחום ההרזיה ברחבי העולם וזכתה להצלחה גורפת. מניסיונם של מיליוני לקוחות מצליחים של שומרי משקל בארץ ובעולם, ההרזיה בשיטת הנקודות קלה יותר והשמירה לאורך זמן פשוטה ומשתלבת היטב באורח החיים.

העונה, מעניקים שומרי משקל ללקוחות המצטרפים "גאדג'ט" חדש וייחודי – "פוינט קליקר" סופר נקודות אישי : בעולם העסוק שלנו ובחיי היומיום האינטנסיביים של כל אחד מאיתנו אנחנו צריכים לפעמים תיזכורת לכל המחויבויות הרבות אותן אנו נוטלים על עצמנו. ה"פויינט קליקר" שמחובר למחזיק המפתחות שלנו מהווה תיזכורת נהדרת ותמיכה מצויינת בהרזייה , בספירת נקודות ובשמירה על התקציב היומי האישיי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)