דני טרגן, מנכ"ל תמי 4, הוא איש השיווק של אוקטובר

דני טרגן, מנכ"ל תנה תעשיות בע"מ (תמי 4), נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של אוקטובר 2009. התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים.



תמי 4 הצליחה תוך שנים בודדות לעשות מהפכה צרכנית אמיתית בשוק מי השתייה ובהרגלי צריכת המים של הצרכן הישראלי בבית. שנת 2009 הייתה שנת השיא של תמי 4 כאשר הפכה לשחקן המוביל בשוק מתקני המים (מסוננים ומינרליים), והגדילה את היקף המכירות שלה בכ-40% לעומת אשתקד.



בשנת 2009 התמקדו מאמצי השיווק של חברת תמי 4 בהצבת אלטרנטיבה עדיפה לצריכת בקבוקי מים מינרליים, ומיצבו את מוצר ה"תמי בר פמלי" כמוביל שוק הברים הביתיים.


בנוסף, הועצם אפקט החדשנות והאפיל העיצובי באמצעות השקת קולקציית צבעים חדשה בסגנון רטרו. בזמן קצר הפך הבר לאייקון המסמל חדשנות, איכות וסגנון חיים שנתן לראשונה מענה צרכני איכותי למים המינרליים.



המהלכים השיווקיים בהם נקטה החברה מקבלים משנה תוקף על רקע ההאטה הכלכלית של השנה החולפת ואווירה צרכנית של דחיית רכישות והתחייבויות ארוכות טווח, בפרט כאשר מדובר במוצר הנתפס כמוצר יוקרה.

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם