שירותי בריאות כללית יוצאת בקמפיין הסברה לקראת החורף, תחת המסר המרכזי: אם חולים נשארים בבית. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום 'מקאן אריקסון', בטלוויזיה המסחרית, ברדיו הארצי והאזורי, ובאתרים המובילים לתקופה של כשבועיים ובהיקף כספי של כ- 2 מיליון שקלים.
בסרטון הפרסומת יופיע חמודי בגן ילדים עם חברו מוטי המצונן. חמודי וילדי הגן פוצחים במחזמר, ומסבירים למוטי שעליו ללכת הביתה, באמצעות שיר "יאללה לך הביתה מוטי, אתה מצונן", שהוא טייק אוף על השיר של קובי אוז "יאללה לך הביתה מוטי".
הקמפיין מפנה לאתר הכללית שם, במיניסייט ייעודי, ירוכז כל המידע אודות מחלות החורף, התסמינים, קבוצות הסיכון, מניעת הדבקה והידבקות במחלת השפעת וכתבות רלוונטיות.
קמפיין האינטרנט קורא לחולים בבית שמשועממים להיכנס לאתר וליהנות מתכנים, לינקים ומסרט מתנה ב-DVD BOX מתנת YES . בנוסף, כחלק מהקמפיין תחלק הכללית ערכות היגיינה במתנה ללקוחותיה בהרשמה מראש באתר הקמפיין, שיכללו: חוברת מידע בנושא שפעת חזירים, מגבונים לחים, ג'ל לחיטוי הידיים ואריזת טישו.
ההתעניינות סביב מגפת שפעת החזירים והשפעת העונתית הולכת וגוברת ואנו כארגון הבריאות המוביל במדינה רואים חובה להרגיע את הציבור ואת לקוחותינו ולתת להם מידע שיכול לסייע להם במניעת הידבקות. המסר של הקמפיין מדגיש את החשיבות לאיתור המחלה בזמן ולהישארות בבית אם חולים, על מנת להימנע מהדבקה וממגפה, שכן המחלה מדבקת מאוד ב-24 השעות הראשונות.