דאסו סיסטמס הציגה בכנס הלקוחות שלה בפריס, את הקמפיין הטכנולוגי החדש שנערך בצרפת על גבי קופסאות דגני בוקר של חברת נסטלה. הקמפיין המשתייך לעולם ה"מציאות מועשרת" משלב בין קופסת הדגנים למשחק וירטואלי, כאשר הקופסא משמשת כאמצעי השליטה במשחק. על גבן של קופסאות דגני שוקולד המיועדות לילדים מופיע ריבוע שחור. כאשר נכנסים לאתר הייעודי לקמפיין ומכוונים את הריבוע השחור למצלמת הרשת של המחשב, מופעל משחק בהשתתפות הדמות המצוירת מהסרט ארתור והמינימונים, שסרט ההמשך שלו יצא במהלך דצמבר. באמצעות הזזת הקופסא שולט השחקן בכדור המשולב במשחק או בדמות. לסרט ההדגמה: https://www.youtube.com/watch?v=TzCMAgVrPFc דאסו סיסטמס היא חברת תוכנה צרפתית שעיקר עיסוקה הוא ניהול חיי מוצר, בין היתר באמצעות הדמיה בתלת מימד של המוצר ושיתוף בין מספר רב של גורמים. הטכנולוגיה לקמפיין פותחה באופן ייחודי עבורו על ידי מחלקת "Life Like" של דאסו, והמשחקים פותחו בשיתוף, יורפה-קורפ, הסטודיו של לוק בסון (במאי האלמנט החמישי) המוביל את קידום המותג עבור נסטלה. בשבועיים שחלפו מאז יציאת הקמפיין לשוק התבצעו כ- 10 מיליון כניסות לאתר. נתוני מכירות על הקופסאות החדשות עדיין לא התקבלו, אך מסתמן כי מדובר בהצלחה גדולה. אותה מחלקה בדאסו אחראית גם על אתר המציאות הוירטואלית (https://minimoys.3ds.com/
) של ארתור המאפשר לשלב את תמונת הפנים של המשתמש על גבי דמות וירטואלית, להתאים אותה אישית, לשלוח הודעות לחברים בעזרתה או לשחק בקריאוקי בתלת מימד.