בפעם הראשונה קמפיין מסיבי לבריאות הנפש לקידום המודעות למחלת הדיכאון
הקמפיין שמועלה על ידי עמותת אנוש בחסות חב' התרופות אלי לילי עלה תחת המסר "דיכאון – זה לא חייב כל כך לכאוב", במטרה לקדם את המודעות לדיכאון והכאב הנלווה לו ולעודד את הציבור לבדוק עצמו באתר מיוחד שהוקם לנושא. הקמפיין עלה באמצעות שילוט על אוטובוסים,מודעות בעיתונות, תשדירים ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט באמצעות הקריאטיב של ורד מוסינזון ומשרד הפרסום יהושוע, המטפל בעמותת אנוש בהתנדבות מלאה.
חשיבות הקמפיין היא מהותית !! רק לאחרונה, הצהיר ארגון הבריאות העולמי כי הוא מנבא שבתוך 20 שנה דיכאון ישפיע על אנשים יותר מכל תופעה בריאותית אחרת, וכבר היום יותר מ-450 מליון אנשים סובלים מדיכאון, רובם בארצות העולם המערבי.
קמפיין הדיכאון יעלה באמצעי המדיה השונים: אינטרנט עיתונות ארצית ורדיו במסלך כל חודש בריאות הנפש. הקמפיין הופק כתרומה של לילי לשת"פ בינם ובין עמותת אנוש . את יחסי הציבור יובילו אטד תקשורת המייצגים את עמותת אנוש וואגנר תקשורת המייצגים את איליילילי.
לצורך העלאת הקמפיין הועלה מיניסייט שכתובתו depression.co.il – להעלאת המודעות להתמודדות עם מחלת הדיכאון. מלבד אינפורמציה מקיפה ניתן למצוא במיניסייט גם שאלון לאבחון עצמי והוא מפנה לרשימה ארוכה של גורמים מטפלים העשויים לסייע.