חברת פטרוטק עלתה בקמפיין ראשון בטלוויזיה לתוסף הדלק 44K

חברת פטרוטק, הנציגה הבלעדית של חברת BG האמריקנית, החברה המובילה בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק, עלתה בקמפיין טלוויזיה ראשון לקידום מוצר הדגל של החברה – תוסף הדלק K44. הקמפיין, עלה תחת הסיסמה: "44K – התוסף שחוסך לך בהוצאות הדלק" והוא הוכח מחקרית.


הקמפיין, בהיקף של כ-400,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן, כולל פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט ומציג מחקר מקיף שנערך על ידי מכון דחף בניהולה של מינה צמח בו הוכח כי תוסף הדלק K44 משפר באופן ניכר תצרוכת הדלק. המחקר מצא כי תוסף 44K תורם לגידול בתפוקה לליטר בנזין ובכך משפר את צריכה הדלק ב-5.7% בצריכה של כל מיכל דלק, דבר המבטיח חיסכון משמעותי בכל תדלוק ובצריכת הדלק השנתית.


אבי דיין, מנכ"ל משותף ובעלים פטרוטק: "K44 הוא התוסף האיכותי ביותר לחיסכון ניכר בדלק, לביצועים משופרים, להפחתת זיהום ועשן ולשמירה על חיי המנוע. התוסף זכה לאחרונה לשיפורים טכנולוגיים נוספים ומצאנו דווקא עכשיו לעלות בקמפיין על מנת לבשר לנהגים כי יש פתרון מצוין שמביא לחיסכון בדלק וגם שומר על המנוע. במיוחד בתקופה זו, כאשר אנחנו עדים לעלייה במחירי הדלק, חשוב שלרשות הנהגים יהיה פתרון K44 שיכול לחסוך מאות שקלים בשנה".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)