הושק קמפיין ההרשמה החדש של המרכז האקדמי ויצו חיפה

המרכז האקדמי ויצו חיפה השיק בימים אלה את קמפיין הרשמה החדש לקראת שנת הלימודים תשע"א 2010/11. לראשונה בתולדותיו פנה המוסד לבוגריו להגיש הצעות לקמפיין הרשמה. בסופו של התהליך נבחרה הצעתם של ניבה בר שמעון ואבישי דותן, מעצבים צעירים בוגרי המחלקה לעיצוב גרפי תקשורת חזותית.

ניבה השתלבה עם תום הלימודים במשרד פרסום חיפאי ואבישי פתח סטודיו עצמאי לעיצוב רב תחומי.


הקמפיין, בהיקף כמיליון שקל, כולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, שילוט בתחנות רכבת ובאנרים בפורטלים מובילים באינטרנט. המסר – אין עיצוב בלי ויצו – מטופל באמצעות שימוש יצירתי בלוגו של המרכז האקדמי אשר הושק בשנה החולפת. הפרסומאים לקחו את הלוגו של המרכז האקדמי והשתמשו בו כבסיס לשפה חדשה, או גופנים ייחודיים ועצמאיים. לכל אחת ממחלקות העיצוב נוצר אייקון המבוסס על אותה שפה, היוצר חיבור בין הלוגו המוכר לבין תחומי העיצוב.



את הקמפיין מלווה חוברת תדמית חדשה הכוללת מידע לנרשמים, תמונות אווירה של האקדמיה וקטלוג עבודות בוגרים מכל מחלקות העיצוב. עיצוב והפקה: בני רזניק.



ביום ה', 18.2.10 , החל בשעה 16:30, יתקיים יום פתוח במסגרתו יערכו מפגשים אישיים בכל מחלקות האקדמיה: עיצוב גרפי-תקשורת חזותית, ארכיטקטורה, צילום, עיצוב אופנה, ניהול עסקי ולימודי תעודה בקולנוע. המתעניינים יוכלו לסייר במקום, להפגש עם מרצים, לשוחח עם סטודנטים, לצפות בתערוכת עבודות ופרויקטים.



לנרשמים ביום הפתוח יינתן פטור מדמי ההרשמה


לפרטים: 1-800-770-990 www.wizodzn.ac.il

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)