"תנובה", "זיתא" ו"מלח הארץ" בקמפיין טלוויזיה משותף

"תנובה", "זיתא" ו"מלח הארץ" – 3 חברות המובילות בתחומן, עולות בקמפיין טלוויזיה משותף, יוצא דופן ורחב היקף במסגרתו יעודדו אכילת חביתה ים תיכונית אמיתית, איכותית ומזינה.



הקמפיין שיעלה בטלוויזיה בערוצים 2,10 למשך 10 ימים, הופק באמצעות ג.יפית וההשקעה המשותפת בו נאמדת בכ- 1.5 מליון ₪. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "למשפחה שלי רק חביתה ים תיכונית "



בקמפיין המשותף מקדמות 3 החברות את המוצרים הייחודיים והמובחרים שלהן: תנובה תשיק את סדרת "ביצה ים תיכונית", זיתא תציג את שמן זית כתית מעולה שלה לטיגון, ומלח הארץ תציג את סדרת "מלח הארץ – מלח ים".



מטרת הקמפיין להציג את 3 הרכיבים החיוניים להכנת חביתה ים תיכונית אמיתית, חביתה טעימה יותר בשילוב רכיבים המעניקים חווית טיגון טובה יותר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)