יפאורה מציגה את נערת תפוזינה החדשה

יפאורה מציגה את נערת תפוזינה החדשה בקמפיין חדש


נערת תפוזינה החדשה תלווה את הקמפיין החדש לתפוזינה, בהיקף של כ-6 מיליון ₪, שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ויכלול פרסומת טלוויזיה בערוצים 2, 10 ,9 ו-24



לתפקיד ההיסטורי והמיתולוגי של נערת תפוזינה נבחרה אחרי אודישנים רבים הדוגמנית הבריטית היפה, ליאן ניג'ל ( ( Leanne Nagle נערת תפוזינה חדשה, בעלת לוק שובבי וסקסי, כיאה לנערת תפוזינה, שלראשונה גם לא תהיה בלונדינית או ג'ינג'ית..


עלילת הסרט מתרחשת על מטוס שבו התקלקלה מערכת המיזוג, ואחת הנוסעות – נערת תפוזינה כמובן, מתחפשת לדיילת ומפתה את הטייס לנחות בחוף קרוב. הסרט מסתיים, איך לא, במסיבת חוף מרעננת ורטובה..


המותג "תפוזינה" צמח בשנה האחרונה לפי נתוני נילסן בשעור שנתי של 23.6% ומהווה היום 21.2% אחוז מהקטגורייה (היקף שנתי נילסן 2009) בגובה כולל של כ-180 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399