יצרניות המשחקים הממוחשבים פונות לשיווק חוויתי ומרחיבות את התקציבים לעריכת ירידי משחקים

לנוכח הדרישה מצד בעלי המניות לצמיחה שנתית קבועה, מנהלי השיווק בחברות משחקי המחשב מפנים את מאמציהם לשיווק חווויתי. והפעם: מנהלי השיווק מתקצבים פסטיבלים בהם ניתן להתנסות במשחקים מתקדמים מתוך מטרה לנסות ולהגביר את התלהבות המשתמשים, לרכישת משחקים חדשים. כך מפרסם המגזין אדוורטייזינג אייג'.



"מפיצי הגרסאות זקוקים למשתמשים שקונים משחקים על בסיס קבוע" , ציינה סוזי ריידר סגנית נשיא שיווק ומכירות בטיבת המשחקים והבידור של CNET והוסיפה כי "על מנת לצמוח יש צורך בהגדלת קהל היעד ולכן ארגנו יריד ענק שכולל הצגת משחקים ואפשרות להתנסות בהם."



האירוע שייערך בסאן פרנסיסיקו בחודש הבא יהיה הראשון בסדרה של שישה פסטיבלים העונים לשם GAME (Game and Music experience) . האילוץ הראשון בארגון ירידי משחקים הוא מחירם המרקיע שחקים. עריכת יריד לשיווק משחקים נועד להציג חדשנות כלשהי וכיום ככל שמורכבות המשחקים עולה מחיר הפיתוח נוסק מעלה.


נתון מפתיע בשוק המשחקים מצביע על כך ש- 45% מהמשתמשים הינם גברים נשואים המשחקים בשעות הלילה ואף מתחרים בינהם. בארה"ב קיימים ערוצי משחקים שתמורת 14.95$ מעניקים לצופה גישה חופשית לספריית המשחקים. יחד עם זאת קבוצות מיקוד מוכיחות כי ישנה העדפה לרכישת משחק לאחר התנסות בו, קונספט אותו מנסים לקדם במסגרת הירידים.

אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)