קלינטון סחר יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל של NORMANDE מעלה קמפיין לסדרת המקררים החדשה של המותג בהשקעה בהיקף של 600,000 שח'.
הסדרה הכוללת מקררי מראה ומקררים שקטים וחסכוניים תושק לקראת החג. במהלך ההשקה כל הרוכש מקרר מדגם 601 L השקט בעולם, יקבל במתנה מוצר נוסף של המותג לבחירה: LCD 22 אינצ', או תנור או מדיח כלים או מכונת כביסה .
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל –אוגליבי ויכלול: שילוט חוצות ושלטי ענק, פרסום באינטרנט, פעילות בנקודות המכירה, פרסום מגזרי ופעילות תוכן אינטראקטיבית בתוכנית הבוקר של טל ואביעד ברדיו 99 FM.