עמותת התיירות תל אביב-יפו, עולה בסוף השבוע בקמפיין פרסום לסיורי החוויה לתיירים ישראלים, תחת הקונספט המוביל השנה: "תל אביב – יפו- מגרש המשחקים של ישראל".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום i&m ובהשקעה של 250,000 ₪, יעלה בעיתונות מודפסת ובאינטרנט ובמסגרתו נבנה מיני סייט יעודי שכתובתו: WWW.VISIT-TLV.CO.IL.
במרכז הקמפיין והמיני סייט עומדים 36 סיורי החוויה של העמותה שביניהם סיורים חדשים כגון: "מיומנה של רווקה תל אביבית", "שבת בבוקר יום יפה" (בעקבות שירי אריק אינשטיין), "תעביר את החומוס" (על אנשים ומאכלים ביפו), "גלינג גלינג"- (סיור אופניים) ועוד.
השפה הגרפית שנבנתה עבור הקמפיין היא לוח וחיילי משחק הדומים לאלו שבמשחק מונופול תחת הסלוגן – "תל אביב יפו 2010 – המשחק מתחיל".