חברת יפאורה בקמפיין חדש ל Schweppes בהיקף של 7 מיליון ₪


חברת יפאורה בקמפיין חדש ל Schweppes בהיקף של 7 מיליון ₪



הקמפיין יעלה לאויר ב- 14.4 באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ויכלול סדרת סרטי פרסומת בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו – 9 תחת הסיסמא: " " Drink Different.



הסרטים מתרחשים בבית קפה באוירה אנגלית קלאסית ומציגים סיטואציות שונות בהן נראות דמויות מרתקות ומיוחדות, חלקן ממש מ"האגדות" כמו דמות מלאך ונסיכה לוחמת… אשר שותות משקאות Schweppes בטבעיות רבה. האנשים ה"רגילים" שיושבים בבית הקפה מזמינים כמובן לשתות את מה שהם שותים…!



הסרטים מתבססים על התובנה של הזמנת מנות של אחרים המושכות את העין – I' ll Have What He's Having" " כמו המשקה, גם הסרטים בעלי אופי ומראה אנגלי, מתוכחמים, משעשעים ושונים מכל השאר.



לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מדובר במהלך הממשיך את הקו הפרסומי המדגיש את אופי המותג Schweppes , שהינו משקה מיוחד הפונה לקהל בוגר ואיכותי שיודע להבין ולהעריך את איכויות המותג"



בשנים האחרונות הפך המותג Schweppes למוביל בשוק הישראלי גם בחדשנות מוצרית עם השקת סדרת Schweppes מוגז עדין ולאחרונה סדרת משקאות הפירות המוגזים Schweppes Fruits .


לאור הצלחת סדרת ה – Schweppes Fruits, מצטרפים אליה בימים אלה טעמים נוספים – רימונים ודיאט לימונים.



נתח השוק הכספי של המותג Schweppes נמצא במגמת עלייה מתמדת וברבעון הראשון של השנה גדל הנתח ב – 4.8% ועלה מ – 14.6%, לנתח שוק של 20.4% ! (נתוני נילסן מצטבר מתחילת השנה)



המותג Schweppes בישראל, מוביל את קטגוריית הסודה עם נתח שוק של מעל 50% וכן את קטגוריית המוגז עדין, עם נתח שוק של 62% (נתוני נילסן מצטבר שנתי מרץ 2010)

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)