R3 יוצא במהלך שיווקי מקיף לרגל מיתוג מחדש

מותג הקונדומים R3 יוצא במהלך שיווקי מקיף לרגל מיתוג מחדש. במסגרת הפעילות השיווקית, משיק המותג ליין מוצרים חדשים בעיצוב אריזות חדש של המעצב עדלי סטוק.



קמפיין הפרסום, באמצעות חברת "לעומק התודעה", יעלה לאוויר בתחילת למאי, למשך חודש ימים, במגזינים, במודעות בשירותי בארים ומועדונים ובאתרים המובילים באינטרנט. לצד הקמפיין תוביל החברה מהלך קד"מ שיתפרס על פני מספר חודשים בנקודות המכירה, בימי סטודנט, באירועי קיץ ובעשרות ברים מובילים ואזורי בילוי.



לדברי שרה גולדמן, מנהלת מותג R3, "המהלך נועד להבליט את איכות המוצר, המיוצר בגרמניה, לצד הגברת הקשר הרגשי אליו באמצעות עיצוב ייחודי. עיצוב האריזות הסופי נבחר בסקר אינטרנטי בו השתתפו מאות צעירים וצעירות".



הקמפיין ילווה בשפה פרסומית חדשה, שנולדה מתוך בחינה מעמיקה של השימושים במוצר והסיטואציות בחיי היום יום המובילות לזוגיות ולאינטימיות. היות וקיימות סיטואציות רבות שמובילות לבסוף לאינטימיות יצר אוסף של מילים המרכיבות משפטים קצרים שילוו את הקמפיין לכל אורכו. למשל: strangers > friends > R3. המשפטים יופיעו על אמצעי הקד"מ, על מודעות הפרסום, בבאנרים וכד', במטרה להתחבר אל קהל היעד במקומות בו הוא פעיל ומבלה".



לדברי עדלי סטוק, מנכ"ל חברת Adlai&Partners, "העיצוב הנקי, האיכותי והמוקפד של אריזות R3 החדשות, לצד הדגשת made in Germany על גבי האריזות, נועדו לתמוך בערך שנמצא בסקרי שוק מקדימים כחשוב ביותר עבור המשתמשים – איכות וביטחון. על מדף צבעוני ברובו המוחלט, אווירת הלילה החושנית של R3 מתחילה כבר במעמד הקנייה עם הצבע השחור הבולט מוטיב הרוכסן בצידי האריזה מבדל אותו מקונדומים אחרים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)